Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки. У разі звернення клієнта з проханням про повернення або обмін товару, працівники нашої компанії в максимально стислі терміни вийдуть з ним на зв'язок і уточнять причину повернення / обміну товару.
Повернення товару
Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:
- товару немає в переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (розтин упаковки не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- пройшло менше 14 днів з моменту отримання товару;
- є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон.
Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України «Про захист прав споживачів».
УВАГА! При отриманні товару у відділенні поштового служби уважно огляньте його, перевірте комплектацію і наявність пошкоджень. Якщо виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, повідомте про це нам і не приймайте таку посилку від працівників поштової служби.
Повернення грошових коштів покупцю
Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. За домовленістю з покупцем, можливо також провести обмін на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни.